Wednesday, June 15, 2011

PUNCAK LANGIT OIL & GAS/WIFI

Hari ini aku berkesempatan bertemu dgn ketua Menteri Melaka.
Tujuan aku adalah hendak beritahu CM Melaka bahawa Puncak Langit ada sign MOU dengan keraaa..jaan Negeri Melaka (PKNM) projek gas pipe line 30KM daripada A Farmosa ke Sg. Udang Melaka, Dah 2 bulan berlalu sign MOU tapi tak ada apa apa...so aku sound pada Dato Ali ...bagi tau dia yang Petronas tak percaya Keraaa..jaan Negeri Melaka mampu buat projek gas pipe line tu...Petronas kata PKNM hantar staff tak cukup umur deal projek ni...apalagi Dato Ali terus telepon exco nya Dato Hasnoor uruskan projek bersama sama aku...tajam juga jarum aku cucuk pada dato Ali...

Hairiah pula dengan wifi nya...nak wifikan seluruh Melaka...Aku tambah lagi kata pada CM Melaka puncak Langit bukan nak duit daripada keraaa..jaan negeri Melaka..
Puncak Langit nak bagi duit pada keraaa...jaan negeri Melaka...syok lah Dato Ali.
Bila fikir fikirkan balek..macamana ya...???

Pandai pandai lah kau Puncak Langit...mudah mudahan jadi.







2 comments:

Unknown said...

berdoa semoga mendapat hasil yg diharapkn

Unknown said...

sblh hairi tu ghazali ke.... lama tak nampak...